Tjena

hej! igår åkta jag och min syster och min pappa till Rimbo !
vi var där med min pappas vänner...
det var inte så kul där...
kunde inte sova på hela natten! ush! för att jag kan inte höra något från min vänstra öra...
och så var det skit varmt! och! så klockan 6-7 på morgonen var det helt ljust i rummet så jag kunde inte somna om!.
en hemsk morgon!! :( blääääääääääääääääääää!!
men nog om minn hemska morgon
___________________________________________________________________________________________
Imorgon så ska jag handla byxor till skolavslutningen :) skönt det ska bli med lov! :D
men jag ska nog också kolla på någon bikini, jag har ingen.
har inte badat ute iår!
:(
'
men efter det ska jag har min syster se Pirates of the Carribean 4 :D
'
'
men det var det!! SES!! :D
här kommer lite tråkiga bilder från igår när vi var påväg till Rimbo

Kommentarer
Postat av: Ange

Sv: På MTV ♥

2011-06-05 @ 19:28:37
URL: http://anngeeb.blogg.se/
Postat av: sabrin

fin blogg läs gäna min

2011-06-16 @ 18:40:38
URL: http://ssaabbeess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0