I'm Bored :(

Hej! idag har jag varit i skolan.. :) fram till klockan 12.40 tror jag :p .
Nu är det ingen skola på 5 dagar :p kommer inte ihåg andledningen...
haha!.........................
Men som sakt. det är Skola ppå Tisdag... fast den veckan nu som kommer. Kommer inte vara en helt vanlig vecka! För att det är så nära skolavslutning. Och vi ska städa skåpen... Åka och Bowla med 6:orna (6:I och 6:II)
jag gå i den bästa klassen! :> 6:II !!! <3 haha!....................
men Just nu har jag tråkigt! jag tror jag ska platta mitt hår snart :) Får lite längre hår då! jag tror jag ska börja platta håret. har aldrig gjort det och sedan varit ute. :D
_________________________________________________________________________________
Igår så var jag ute med min syrra (patricia), Isabelle, Frida, Marcelle, Viktor, Yasin, Sebastian och Aisha.
vi hade jätte kul!! :D haha! vi gick in i ett övergivet dagis. ? vet inte om det var ett dagis... men något övergivet hus!
Det var läskigt där inne! :( det var krossat glas över allt. och ett stort hål i golvet!! :o
men vi gick längre in.. och där längst in ungefär kunnde man tända några lampor.
Vi var i köket. och i köket fanns det ett till rum. Där hade några hemlösa sovit! tror det... det låg lakan och ett täcke där... stackars dom! :( men det låt Vodka där D: .. sen hade vi en liten fest i en park.. eller kanske inte en liten fest, men min kompis Isabelle köpte en läsk och 2 chips påsar vi delade på... Oj oj oj! detta blev ett långt inlägg :p


hihi, när man vet vad man kan skriva om, och har lust. så kan ett inlägg bli hur långt som helst! :)


haha!! See Ya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0