Godmorgon!

Hej , just nu tittar jag på 4,an
programmet som är nu heter: Grizzlymannens Dagbok
!  det är e dokumentär elr hur man stavar.
o det var så hemskt, det var en björn som var mamma till 3 ungar, och ena barnet skadade tassen, men sen verkade den må bra, men senare är så såg man ej men den dog och då åt ungarna och mamman upp barnet som dog!!!
;(
det är verkligen hemskt!
och killen som filmade hade känt mamma björnen ändå sen hon va liten, hon björnen hette Melissa, och barnen hette Rainbow,Emmy,Letterman, men den som dog hette Rainbow !
men nu är det reklam...och typ vid halv tre ska jag och min syster Patricia åka t farsta och handla kläder och sådant ;:D egentligen skulle vi åka igår men det blev ej det, för att min faster kom hit med sina barn, okej det var kul!
och  sedan åkte jag och Patricia till mina andra kusiner för att det var tre som fyller år denna månaden :p
men aja  nu har programmet börjat igen!
see ya
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0