Bad Hair day ! :(

ush, mitt hår är helt slitet och tovigt!! ;( vågar ej borsta det, det gör så ont!!! :p
men igår till idag sov jag över hos mina kompis Maya
det var jätte roligt! :D
Men just nu lyssnar jag på Lady gaga (The Fame Monster)
sen ska jag lyssna på Ke$ha :D (Animal) (Cannibal)
woho, de är fett bra!
min favvo låt som lady gaga sjunger är nog.......speechless och Teeth.
och Ke$ha är det Cannibal och Blow... :D
men aja det var dagens inlägg....
imorgon är det skola..! aja, någon gång måste skolan börja, så man måste knipa igen., hahah
ush, har dålig humor på bloggen... hihi
men jag tar inget kort på mig nu och lägger in på bloggen för jag har en ''Bad Hair Day''
haha
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0