!!!

Tjo, kom presis hem från centrum, köpte chips o djungelvrål! :D
men asså just nu! jag har aldrgi sett månen så rund o stor,
när jag gick på väg hem från centrum gick jag igenom fotbollsplan,, o månen lyste upp nästan hela fotbollsplanen!
asså det var läskigt :p
för det brukar vara väldigt mörkt där och nu lyser månen upp fotbolls planen som en ficklampa :p
men oo jag älskar månen, den är ju skit cool :) hihi
o så älskar jag vargar ;p bara det fanns vargar här där jag bor :p hmmm...jag tror inte det finns, vet ej! lol
men oo va de skulle vara kul om man skulle höra vargar yla.! aaoooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!
men det var det...har ingen bild :p tog ej med mig kamera o.O
bild från google:

Kommentarer
Postat av: loooman

shooo alice jag undra bara var du fått din design den är skit snygg <3 <3

2011-02-19 @ 18:30:50
URL: http://loomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0