yey! :D

idag komer min släkt från min pappas sida :p
cho imorgon kommer många från släkten från min mammas sida xD
aja, här kommer några bilder på vad jag fick idag... jag vet! inte mycket, höhö bara lite pengar och ett spel och en dvd spelare :p.........................................
_______________________________________________________________________________________
tårtan!!!!!!!!!!!! :D hihi,         det är ingen såndär tårta man köper färdig xD..........
_________________________________________________________________________________
2 present kort till Farsta Centrum, 500 kr på varje...
och 100 kr :p
Är det en hund eller vad!!??? hahahha
___________________________________________________________________________________
The Sims ''Medeltiden'' :D yey! fast ärligt talat... den är inte alls rolig :p haha
____________________________________________________________________________________
En Dvd spelar :D yey!! den är skit bra! man kan också använda USB i den! lixsom? jag kanske har någon film i datorn o så kan jag se den i tv?! den är ju skit bra jöh!"!! hahah
________________________________________________________________________
yupp...det var det :p
imorgon hoppas jag får massa mer presenter :D
see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0