ok..lite långt inlägg :)

nu ska jag berätta lite vad som händer igår :) (inget speciellt)
nästan hela dag fram t kl 19.00 vad jag hemma o tråkade... :/
sen ringde min syrra o frågade om jag ville vara med henne o Isabelle.
dom hade sett ''never say never'' (justin bieber) 3D så dom hade fortfarande 3D glasögonen me sig
men sen gick vi till centrum och handlade godis :D
och sen! gick vi till en stor gunga och gungade!!
Jag som är så rädd för höga höjder blev rädd direkt för när man gungar me gungen så ska man gunga så man får huvudet riktat mot marken och fötterna rakt upp mot himmlen!
nej! ush!! hahha men kul var det! :)
sen skulle vi typ gå någonstans. vi hamnade typ i centrum xD
hahahha
isabelle och patricia sköt runt fotbollen så man fick springa efter den hela tiden!! hahah
och vi skrattade jätte mycket...men sen hände inget interessant. :/
bye bye!!
mmmm så GOTT""""!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0