Min dag....i text -.- höhö

okeejj, nu ska jag berätta om min dag ''efter'' skolan, se andra inlägget under detta för att se mer info :p
men efter skolan så såg jag en skit äcklig film :S ush dom tog ut flera ollika människor hjärtan med händerna!!
haha men efter halva filmen så ringde mikaela och frågade om jag ville följa med t centrum, o jag sa ja..
(hon skulle panta flaskor) aa och det var inte sådär en liten ica påse med flaskor, det var en sån där skit stor svart plastpåse! haha den var typ lika lång som mina ben xD
hahaha
och det var 150 Burkar och 21-22 pet flaskor !! haha :p och det blev 90 kr...
a och då köpte hon en sminkborste för 30 kr.. oj oj oj vilket minne jag har :o haha
men sen så gick jag in på en godis affär o köpte typ som pulver godis, säntdär surt.!! mums
sedan efter det gick vi hem..
och jag såg klart filmen...
och sen hade jag tråkigt och ringde min Kompis Sara , och fråga om hon ville göra något o hon sa ja,
men sen gick vi typ bara runt vid byälvsvägen.. o gick hem t min och spelade lite Monopol (disney) :D
och sen skulle v t henne för hon skulle äta, och då gosade jag med hennes marsvin :D den är skit söt!!
haha
Menmen....det var min  dag!!! :D
hihi det blev inte en liten text...
orkar inte ta en bild så ni får en gammal :D (jag har inte lagt ut den förr) :P
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0