.

Haha venne vrf.
Men Ofta när man gjort något prov elr något liknande, och ska få tillbacka det.
A många brukar säga
- oo jag kommer få IG !
haha... asså sluta säga så! snälla...
Jag säger inte så xD.
Jag brukar då säga, jag kommer nog få G elr G+ .
För jag vet att jag har jobbat så hårt och så... vissa kanske säger oo jag kommer få IG- !
men det kan bero på..bara för dom inte har gjort sitt bästa.
Men komigen!! säg istället jag kommer nog få G elr G+  :D
hehe...
hehe.. o juste! idag fick jag tillbacka mitt matte prov från MATTEN, o jag fick VG, ;D
Men nu ska jag sätta mig o plugga inför provet i NO. o jag känner verkligen nu att jag kan jätte lite om biologi!!
ush, kommer aldrig ihåg något från NO oavsett hur mycket jag har läst det.!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0