..

asså haha, hm.. hatar h&m toning nu, jag köpte mörkt brunt, men det blev brun rött, haha :D
men det är lixom inte direkt fult när man ser på det nu i verkligheten, men aa mina kompisar märker ju jöh, haha :D
kul.. men ändå besviken på att det inte blev brunt som jag ville...
________________________________________________________________________
Men på min web cam på datorn så är färgen dåligt, drf ser man inte, men ska försöka ta kort på mitt hår med min lila kamera sen efter när jag varit i centrum..............o juste! jag är skit förskyld :( min hals är skit jobbig m.m ..
men det var värre igår, nu börjar min förkylning försvinna? :p
skulle inte varit ute i fredags.... haha frös sim en is bit ute då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0