BLOGG PAUS!!

blää
orkar inte blogga... orkar aldrig ta bilder o fixa xD
så jag tar en blogg paus....venne hur länge...maybe.....1 månad :D
då kommer jag nog verkligen att vara sugen på att blogga...
elr nja.. typ ,mellan 30 april.. o 1 mars kommer jag kanske blogga, det är ju valborg...
o a! :D hmm hoppas jag får sån tur som förra året.. 1:a Pris! hihi
asså jag har lixsom inge plats här hemma o ha massa gosedjur xD
men haha det är så kul att vinna!!!!
hahahaha
____________________________________________________________________________
men idag har jag varit ute med min syrra och isabelle....
:)
vi spelade lite fotboll o typ filmade när vi nickade på bollen????????????? haha
sen gjorde vi lite andra saker...
men aja!! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
syns om ca 1 månad elr 2 dagar??? thihi
____________________________________________________________________________
ps, kommer svara på alla frågor i min frågestund när jag börjar blogga igen så kanske jag har fått fler frågor :D         http://bloggarenalice.blogg.se/2011/april/fragastund.html
__________________________________________________________________________
(o igen :p) ps,  min statistik sjunker långsamt :O  (o jag vet, har inte sådär jätte många besökare.. men det är inte skit lite? :p höhö förut.. hade jag bara ca 10 styckna? så det är ju kul!
__________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Amanda Bieber

Hej!

Var med och tävla om att bli dagens blogg genom att

klicka på länken under



http://amandadrewbieber.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment



Lycka till!

//Amandabieber.tk

2011-04-30 @ 07:25:02
URL: http://amandabieber.tk
Postat av: Sofia

Imorgon drar jag en vinnare utav dubbelringen som jag lottar ut i min blogg så om du inte är med anmäl dig gärna :)

Hoppas du får en bra valborg! Kram

2011-04-30 @ 12:07:01
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0